Polskie Radio
Section05
reklama w internecie

Tigergate: warszawscy radni piszą do prokuratury

1 sierpnia na instagramowym profilu napoju Tiger zamieszczono grafikę ze środkowym palcem z zawiniętą na nim czerwoną kokardą. Widoczny był także napis: „1 sierpnia dzień pamięci” oraz: „Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie!”. Warszawscy samorządowcy zapowiadają złożenie doniesienia do prokuratury w tej sprawie. Radni Jacek Ozdoba i Jakub Banaszek byli gośćmi Polskiego Radia 24.
Zobacz więcej na temat:  marketing Powstanie Warszawskie reklama w internecie prokuratura

Bulwersująca reklama Tigera. "Buduje swoją markę po trupach"

- Jestem zszokowany reklamą - napisał Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu w mediach społecznościowych. Jego firma wystosowała oficjalne przeprosiny za wzbudzającą wiele emocji reklamę napoju energetycznego Tiger. Poinformowano też, że Maspex przekazał na rzecz Powstańców 500 tys. zł.  O kontrowersyjnej reklamie mówił w Polskim Radiu 24 radny PiS w Warszawie Jacek Ozdoba, Marcin Makowski z Do Rzeczy oraz Grzegorz Miller z agencji MillerMedia.
Zobacz więcej na temat:  Powstanie Warszawskie reklama w internecie

Reduta Dobrego Imienia zapowiada pozew za reklamę Tigera

Maciej Świrski założyciel Fundacji Reduta Dobrego Imienia zapowiedział podjęcie kroków prawnych przeciwko agencji J.Walter Thompson, która przygotowała kontrowersyjną reklamę napoju energetycznego Tiger. Wbrew wcześniejszym informacjom, druga agencja wymieniana w kontekście reklamy - agencja Brasil, nie miała z jej przygotowaniem nic wspólnego - dodaje Maciej Świrski. 
Zobacz więcej na temat:  POLSKA reklama w internecie Powstanie Warszawskie

Reklama Tigera to ustawka? Komentarze

Producent napojów energetyzujących Tiger Energy Drink opublikował pierwszego sierpnia na oficjalnym profilu na Instagramie grafikę przedstawiającą wyciągnięty środkowy palec i podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie". Reklama zniknęła po kilku dniach, po wielu negatywnych komentarzach internautów. O wolności słowa w reklamie i dziennikarstwie rozmawiali w audycji Debata Poranka Jarosław Włodarczyk (Press Club Polska) i Mirosław Skowron (Super Express).
Zobacz więcej na temat:  reklama reklama w internecie Powstanie Warszawskie media rocznica