"Twórcze Napięcie", czyli sprężyna logiem Polski Jaki symbol graficzny najlepiej opisuje dynamiczny rozwój naszego kraju? Inicjatorzy akcji "Logo dla Polski" uznali, że energię, która od lat mu towarzyszy można porównać jedynie z działaniem sprężyny. Dlatego właśnie ten przedmiot stanie się symbolem Polski, jako marki. O tym, jak dokładnie będzie wyglądać logotyp zadecydujemy w głosowaniu. Zobacz więcej na temat: POLSKA
Firmy płacą za ruch na Youtube.com, bo brak im ciekawych pomysłów W mediach społecznościowych dokonuje się kolejny przełom, wchodzimy w etap komunikacji wideo, filmy stanowią już 60 proc. zawartości Internetu, tak wynika z badań firmy Chimney. Zobacz więcej na temat: FILM firma marketing youtube
Nowela antymonopolowa: UOKiK będzie mógł ostrzegać konsumentów przed reklamami Projekty rozporządzeń do noweli antymonopolowej trafiły do uzgodnień międzyresortowych i konsultacji publicznych. Uwagi do nich można zgłaszać do piątku. Na mocy noweli UOKiK będzie mógł ostrzegać konsumentów przed reklamami, które narażają ich na straty. Zobacz więcej na temat: UOKiK
"Się słucha się!" - Czwórka zmienia się dla Was! Wystartowała reklamowa kampania wizerunkowa Czwórki. Działania reklamowe - obejmą swoim zasięgiem osiem największych aglomeracji i będą skierowane do słuchaczy w wieku 15-30 lat. Zobacz więcej na temat: Czwórka kampania
Tabu w reklamie. Gdzie jest granica? Ostatnio reklama jednej z marek odzieżowych, sugerująca akt seksualny pomiędzy dwójką młodych ludzi, wywołała duże oburzenie publiczne w całej Polsce. Tylko w ciągu pierwszych 48 godzin od premiery reklamy, do właściciela marki wysłano ponad dwa tysiące listów sprzeciwu. Gdzie jest granica dobrego smaku we współczesnej reklamie i czy możemy ją sztywno wytyczyć? Zobacz więcej na temat: Czwórka Piotr Firan
UOKiK: reklamy kredytów konsumenckich pełne pułapek Czy banki w reklamach kredytów konsumenckich stosują rozwiązania niezgodne z prawem? Są co do tego poważne podejrzenia. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wobec czterech instytucji finansowych. Zobacz więcej na temat: bank kredyt konsumencki NBP reklama banku UOKiK
TOP Marka 2014: na czele firma motoryzacyjna Pierwszą pozycję w rankingu TOP Marka 2014, obrazującego najbardziej medialne brendy, zajął sektor motoryzacyjny, a w nim Volkswagen. Na temat tej marki odnotowano w prasie 16, 8 tys. publikacji. Drugą lokatę zajął Mercedes, a Ford zamknął podium. Zobacz więcej na temat: media motoryzacja
Reklamodawcy chcą mniej irytować w internecie Reklamodawcy poszukują mniej irytujących i bardziej efektywnych form promocji w sieci - informuje "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: reklama w internecie
Reklama cydru zagrożona. Jest kłótnia w rządzie Prace nad ustawą umożliwiającą reklamę cydru, które ruszyły w Senacie, od razu stanęły w martwym punkcie. Senatorzy postanowili odłożyć procedowanie do czasu zebrania dodatkowych opinii w związku ze sporem miedzy resortem zdrowia a gospodarki. Te pierwsze ministerstwo jest zdecydowanie przeciwne reklamie jabłkowego napoju. Zobacz więcej na temat: alkohol rolnictwo
Kto zarabia na wielkich imprezach sportowych Duże wydarzenia goszczą w naszym kraju coraz częściej. Obecnie w Polsce odbywają się Mistrzostwa Świata w Piłce Siatkowej. Kto i ile na nich zyskuje, sprawdzała Sylwia Zadrożna. Zobacz więcej na temat: finanse SPORT
Reklama na banknocie? Decyzja należy do NBP Słuchacz Jedynki jest zbulwersowany pewną ulotką reklamową. Otóż na reprodukcji banknotu 10 złotowego z wizerunkiem Mieszka I nad polskim godłem znajduje się napis "Myjnie samochodowe". Janusz Weiss postanowił sprawdzić, czy takie praktyki są legalne. Zobacz więcej na temat: banknoty Janusz Weiss NBP
Banknot z twórcą Polski jako reklama? Tym razem do audycji "Wszystko, co chciałbyś wiedzieć i nie boisz się zapytać" zgłosił się słuchacz zbulwersowany faktem wykonania reklamy na podobiźnie banknotu 10-złotowego. Zobacz więcej na temat: Janusz Weiss pieniądze
Polscy blogerzy coraz drożsi: warci już 120 mln zł Zainteresowanie reklamodawców branżą blogerską zdecydowanie rośnie. Szacunkowe wydatki reklamodawców na polskich internetowych liderów opinii: blogerów, vlogerów czy youtuberów, aktywnie działający w Internecie wyniosą w 2014 r. 120 mln. zł. Zobacz więcej na temat: blog blogosfera internet reklama w internecie
Reklama hazardu na stronie problemem dla jej właściciela Za zamieszczanie na stronach internetowych reklam hazardu grożą surowe kary - przestrzega "Dziennik Gazeta Prawna". Zobacz więcej na temat:
Analityk: pięć metod Lidla na wabienie klientów Sieć Lidl, konstruując ofertę, która ma do sklepów przyciągnąć klientów przestrzega kilku reguł, które sprawiają, że wyróżnia się na rynku. Serwis Okazjum.pl wyodrębnił 5 składników przepisu Lidla na sprzedaż swoich produktów na pniu. Zobacz więcej na temat: handel marketing
Neonie, zapal się! W środowej audycji "Wybieram Dwójkę" rozmawialiśmy o akcji "Zapal się", czyli działaniach w przestrzeni publicznej i wystawie neonów w parku warszawskiej Królikarni. Zobacz więcej na temat: Gdańsk SZTUKA Warszawa wystawa
Miastoszpeciciel - czyli jak zepsuć to, co w mieście piękne - Przyzwyczailiśmy się do szpetoty, która jest w naszych miastach. Stępiliśmy naszą wrażliwość. A wystarczy wyjechać do sąsiednich krajów, by przekonać się, że miasta mogą być piękne - mówi Patryk Szambelan ze Stowarzyszenia Miasto Moje A W Nim. Zobacz więcej na temat: Trójka Warszawa
Neonie, zapal się! W środowej audycji "Wybieram Dwójkę" będziemy rozmawiać o akcji "Zapal się", czyli działaniach w przestrzeni publicznej i wystawie neonów w parku warszawskiej Królikarni. Zobacz więcej na temat: Gdańsk SZTUKA Warszawa wystawa