Polskie Radio
Section05

media

Jak robić dobrą reklamę? "Traktuj widza poważnie"

- Dobra reklama powinna zakładać większą inteligencję i wyobraźnię widza, a większość dzisiejszych reklam opiera się na stereotypach i kliszach. Jeśli chcemy pokazać wspinaczkę na Mount Everest, zamiast alpinisty powinniśmy tam wysłać kulawego kucharza, wówczas byłoby ciekawiej - przekonywali Agnieszka Klimczak i Przemysław Bogdanowicz z Klubu Twórców Reklamy.
Zobacz więcej na temat:  reklama Czwórka multimedia STYL ŻYCIA Kasia Dydo Katarzyna Dydo

Prasa regionalna. Na czym polega grzech pierworodny?

Rozwój prasy lokalnej w Polsce nastąpił w latach 90. Wówczas zlikwidowano cenzurę oraz monopol państwowy - RSW "Prasa-Książka-Ruch". Jakie zmiany zaszły na polskim rynku czasopism? O tym w audycji Nos Kleopatry mówili Piotr Legutko, dyrektor TVP Historia, były red. nacz. "Dziennika Polskiego" i Maciej Wośko, red. nacz. "Gazety Bankowej", były red. nacz. "Dziennika Bałtyckiego".
Zobacz więcej na temat:  prasa prasa drukowana dziennikarstwo