Polskie Radio
Section05
gry

Totalizator Sportowy uruchamia program stypendialny dla studentów. Środki będą pochodzić ze zdrapek

Totalizator Sportowy uruchamia "Jubileuszowy program stypendialny 65 na 65", skierowany do zdolnych studentów realizujących się w obszarze nowych technologii. Nabór do programu rusza 25 marca 2021 roku. Środki zasilające fundusz stypendialny, który wynosi blisko 1,2 mln zł, będą pozyskiwane ze sprzedaży zdrapki JUBILOTKA, wydanej z okazji 65-lecia działalności spółki.
Zobacz więcej na temat:  GOSPODARKA totalizator sportowy studenci gry technologie cyfryzacja

ANALIZA Fitness w pandemii. Branża sportowa przechodzi cyfrową rewolucję

Kluby fitness i siłownie musiały ponownie zamknąć działalność ze względu na pandemię. Wiele osób trenuje w domu, aby zmniejszyć ryzyko przeniesienia wirusa. Sieci klubów fitness stają się coraz bardziej kreatywne w sposobie komunikowania się i zatrzymywania swoich członków. Kontakt z klientami przeniósł się do strefy wirtualnej. Na szczęście Internet, media społecznościowe i platformy cyfrowe ułatwiają podtrzymanie kontaktu z ćwiczącymi.
Zobacz więcej na temat:  GOSPODARKA finanse portale społecznościowe gry fitness

Gra w zielone czyli ekologia dla najmłodszych

W wirtualnym domu pełnym zagadek uczymy się dbać o świat przez najprostsze domowe czynności: zakupy, mycie czy sprzątanie. Gra opracowana z myślą o dzieciach w wieku od 5 do 11 lat, ich rodzicach i nauczycielach.  Można w nią grać samodzielnie, całą rodziną  lub w czasie lekcji, zarówno w klasie, jak i zdalnie. W audycji "Poranek" w Polskim Radiu Dzieciom gościliśmy Joannę Studzińską z Mamy Projekt, współtwórczyni gry.
Zobacz więcej na temat:  edukacja edukacja przyrodnicza gry

Wartość polskich gier wideo liczona jest w miliardach złotych. Nasze firmy podbijają świat

Polska zajmuje siódme miejsce na globalnym rynku gier wideo - wynika z raportu "The game industry of Poland" wydanego przez PARP. W naszym kraju gry produkuje obecnie ponad 440 firm, które zatrudniają 9,7 tys. osób. Dzięki inwestycjom w różne typy gier, polska branża gamingowa odnotowuje wzrosty wynoszące ok. 30 proc. rocznie – czytamy w najnowszym wydaniu tygodnika "Do Rzeczy".
Zobacz więcej na temat:  gry komputerowe GOSPODARKA POLSKA gry gry wideo