Opus Series promuje muzykę współczesną Requiem Records przygotowała serię wydawniczą mającą promować szeroko rozumianą współczesną muzykę klasyczną - Opus Series. Zobacz więcej na temat: Dwójka dziennik Łódź muzeum muzyka klasyczna społeczeństwo informacyjne technologie Wrocław
Tak polska ambasada zachwala nas w USA Shaquille O' Neal jedzący pierogi, samotny kajakarz czy pies przebrany za pająka. Polska ambasada w Waszyngtonie przygotowała listę 11 niesamowitych polskich rzeczy, które wydarzyły się w 2014 roku. Zobacz więcej na temat: Ameryka Północna POLSKA USA
Zdrowy rozsądek na zakupach Święta coraz bliżej. Trudno wyobrazić sobie ten czas bez prezentów pod choinką. Wystawy sklepowe już od listopada zachęcają do świątecznych zakupów. Co zrobić żeby kupić najpotrzebniejsze rzeczy? Zobacz więcej na temat: Boże Narodzenie zakupy
Jak promować Polskę za granicą? Projekty logo, które zdaniem tysięcy osób przypominają sprężynę, wzbudziły ogromne kontrowersje. Dominują głosy wyrażające zdecydowany sprzeciw wobec formy i wykonania. A czym właściwie powinniśmy się chwalić i promować? Zobacz więcej na temat: Czwórka Piotr Firan POLSKA Polska w Unii Europejskiej reklama
Sklepy w pułapce promocji Sieci handlowe prześcigają się w promocjach. Wszystko po to, aby przyciągnąć do siebie klientów. Coraz częściej mówi się jednak o tym, że dały się one zapędzić w kozi róg, bo klienci nie chcą już kupować rzeczy w normalnych cenach. Zobacz więcej na temat: zakupy
Silna marka to przepustka do globalnego handlu. Made in Poland nie jest jeszcze mile widziany W produkcji jabłek jesteśmy liderem światowym, a co czwarta pieczarka spożywana w Europie została wyprodukowana właśnie w Polsce. Chciałoby się powiedzieć – dobre, bo polskie, jednak nie zawsze napis „Made in Poland” jest mile widziany. Zobacz więcej na temat: firma
Rodzinna firma ceniona przez konsumentów Polacy nie potrafią podać przykładów firm rodzinnych, ale chętnie kupią sprzedawane przez nich produkty - donosi "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: firma
Unia szykuje się na wieloletnie embargo Rosji Unia Europejska wstrzymała realizację projektów promujących europejską żywność w Rosji - poinformował wiceszef Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy RP Piotr Ziemann. To jego zdaniem oznacza, że przygotowuje się, że rosyjskie embargo może obowiązywać przez kilka lat. Zobacz więcej na temat: afrykański pomór świń fundusze europejskie rosyjskie embargo Unia Europejska wieprzowina
Trzy miasta chcą wspólnej marki Krosno, Sanok i Jasło, zamiast rywalizować, promują się wspólnie jako Podkarpackie Trójmiasto - informuje "Rzeczpospolita". Zobacz więcej na temat:
Poranne Rozmaitości 24.06.2014 r. W audycji m.in.: - Za wschodnią i zachodnią granicę - sukces plantatora truskawek z Podkarpacia, który eksportuje swój towar do krajów unijnych, a także do Rosji i na Ukrainę. Zobacz więcej na temat: Paryż innowacyjność dotacje
„Teraz Polska” stawia na eksport i innowacje 25 firm i 5 samorządów zostało laureatami XXIV edycji konkursu „Teraz Polska”. Niewątpliwą nowością jest nowa kategoria dla firm odznaczających się wysokim potencjałem eksportowym. Zobacz więcej na temat: firma reklama
Ministerstwa wydają miliony na reklamę Siedem milionów na spot promujący 10-lecie Polski w Unii Europejskiej to dużo? Z danych zebranych przez "Dziennik Gazetę Prawną" wynika, że ministerstwa na PR, marketing i reklamę w tej kadencji wydały już ponad 142 miliony złotych. Zobacz więcej na temat: Unia Europejska
Przybysz: Kiełbasa Lisiecka walczyła z kombajnem górniczym 25 firm i 5 samorządów zostanie uhonorowanych w tym roku w konkursie "Teraz Polska". - Wybór był trudny, bo zakres nominowanych jest nieograniczony. Zmagały się produkty spożywcze, maszyny, ale także biżuteria z bursztynu - mówi w radiowej Jedynce Krzysztof Przybył, prezes Zarządu Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego "Teraz Polska". Zobacz więcej na temat: konkurs
Promocja polskiej żywności: stawiamy na markę kraju Polska zwiększa promocję naszych produktów rolno-spożywczych na świecie. Zmienia też sposób promocji, stawiając bardziej na promocję kraju niż poszczególnych firm. Zobacz więcej na temat: rolnictwo żywność
Szykują się zmiany w unijnej polityce promocji żywności Komisja Europejska przygotowuje zmiany w polityce promocyjnej artykułów żywnościowych. Czy będą to zmiany korzystne dla polskich producentów żywności i organizacji zajmujących się jej promowaniem? Zobacz więcej na temat: Komisja Europejska rolnictwo Unia Europejska żywność
Czy promowanie Polski wódką to dobra koncepcja? Wszystkim nam zależy, żeby Polska kojarzyła się jak najlepiej, przyciągała miliony turystów i była symbolem nowoczesnego, ważnego państwa na mapie Europy. Szkopuł w tym, że jeszcze nie do końca wiemy, w jaki sposób się promować, a niektóre pomysły są co najmniej kontrowersyjne. Zobacz więcej na temat: alkohol Czwórka marketing POLSKA reklama turystyka
Polscy producenci narzędzi jednoczą siły W ramach platformy promocyjnej 4P (anglojęzyczna transkrypcja skrótu to „For Poland”), czyli Platformy Promocyjnej dla Polskich Producentów, rodzimi producenci z branży narzędziowej będą się wspólnie promować na światowych rynkach. Zobacz więcej na temat: firma GOSPODARKA reklama
PKP Intercity: Expressem za 49 zł, TLK za 29 zł PKP Intercity zaoferuje swoim klientom milion biletów w niskich cenach. Bez względu na odległość za przejazd pociągiem TLK pasażer zapłaci 29, a za podróż Expressem InterCity 49 złotych. Oferta będzie dostępna wyłącznie Internecie. Zobacz więcej na temat: PKP