Polskie Radio
Section05
Zbigniew Zamachowski

Zbigniew Zamachowski: wymyśliłem, że będę piosenkarzem. Wyszło inaczej

- Jesteśmy na moim podwórku. To dla mnie coś zupełnie niezwykłego, że udało się was tu ściągnąć. Tamto, co widzisz po lewej stronie to pałacyk, w którym się urodziłem i mieszkałem przez lat kilkanaście. Dziś jestem niezwykle szczęśliwy - mówi Zbigniew Zamachowski w specjalnym wydaniu audycji "Markomania" z Brzezin. Trójka gościła w mieście z okazji jego 650-lecia.
Zobacz więcej na temat:  Marek Niedźwiecki Trójka Zbigniew Zamachowski

Trójkowa kampania odniosła sukces w najtrudniejszej kategorii

Kategoria "Kampania", w której Program 3 Polskiego Radia zdobył nagrodę przyznawaną przez Klub Twórców Reklamy, uchodzi za najtrudniejszą. - Kampanię trzeba nie tylko dobrze wymyślić, ale i doskonale zrealizować - podkreśla Dariusz Rzontkowski, dyrektor kreatywny agencji Walk Creative, która przygotowała kampanię "Trójka nie nadaje bzdur. Pokazuje je tylko w reklamie".
Zobacz więcej na temat:  Artur Andrus Dawid Podsiadło Michał Nogaś Trójka Wojciech Mann Zbigniew Zamachowski

Sukces "Trójki do Potęgi"! Dziękujemy! (galeria)

Tylu gwiazd naraz warszawska Sala Kongresowa dawno już nie widziała. Byli znani i cenieni aktorzy teatralni i telewizyjni, byli muzycy, sportowcy, dziennikarze Trójki, byli też nasi Słuchacze. A wszyscy po to, by biorąc udział w przedstawieniu "Trójka do Potęgi", wesprzeć chore dzieci z Zakładu Leczniczo-Opiekuńczego w Piszkowicach. W sumie, na rzecz małych podopiecznych, udało nam się zebrać 370,5 tys. zł. Serdecznie dziękujemy!
Zobacz więcej na temat:  Agnieszka Obszańska Agnieszka Szydłowska Ania Rusowicz Beata Michniewicz Beata Ścibakówna Daniel Olbrychski Grażyna Wolszczak Grzegorz Miecugow Henryk Sytner Joanna Koroniewska Krystian Hanke Magda Jethon Marek Niedźwiecki Mateusz Damięcki Michał Nogaś Michał Olszański Olga Borys Piotr Szwedes Przedstawienie Trójka do Potęgi Stanisław Tym Warszawa Zbigniew Hołdys Zbigniew Zamachowski

Rusza kampania Trójki. Zobacz niezwykły spot!

- To było ogromne wyzwanie. Dotyczyło przecież tego, żeby zadowolić słuchaczy. Zadaniem naszej agencji było pokazanie Trójki jako radia inteligentnego, symbolu jakości, potrafiącego promować rzeczy, które są wartościowe - opowiadają o kampanii wizerunkowej Trójki Dariusz Rzontkowski, dyrektor kreatywny Agencji Walk i Tomasz Skorupa, copywriter i Adrian Dmoch, art director.
Zobacz więcej na temat:  Artur Andrus Dawid Podsiadło kampania Michał Nogaś reklama Zbigniew Zamachowski