Polskie Radio
Section05
reklama

Warszawski ratusz będzie się reklamował na przystankach. Spółka Agory zarobi miliony złotych

Władze Warszawy podpisały nową umowę z należącą do Agory spółką AMS - informuje portal wirtualnemedia.pl. Umowę zawarto bez przetargu, w tzw., trybie z wolnej ręki. Wydawca "Gazety Wyborczej" zarobi na kontrakcie 3 mln zł. Jak przypomina portal tvp.info, to kolejne miliony złotych, jakie ratusz w czasie prezydentury Rafała Trzaskowskiego kieruje do spółki, która w ostatnim czasie zasłynęła z "włamań" do wiat przystankowych i plakatów szkalujących ministra zdrowia.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA Warszawa Gazeta Wyborcza media reklama

UOKiK bada uchwałę krajobrazową. Obawa monopolu spółki z Grupy Agory

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie ws. warszawskiej uchwały krajobrazowej - poinformował UOKiK. Urząd sprawdzi, czy nie prowadzi ona do utworzenia na rynku reklamy zewnętrznej monopolu jednej spółki. Jak informuje UOKiK, chodzi o wyłącznego zarządcę powierzchni reklamowej dostępnej na wiatach przystankowych komunikacji miejskiej - spółki AMS.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA UOKiK Warszawa prawo reklama konkurencyjność

Jak sprawić by reklamy były estetyczne i przyciągały uwagę?

W audycji "Cztery pory roku" gościliśmy Natalię Koralewską i Jakuba Knerę z Gdańskiej Szkoły Szyldu, którzy opowiedzieli o nowym przedsięwzięciu mającym na celu stworzenie oryginalnych rozwiązań typograficznych dla wybranych gdańskich lokali. - Zaprosiliśmy do współpracy znakomitych projektantów - młodych i ambitnych absolwentów szkół artystycznych - mówi Natalia Koralewska. 
Zobacz więcej na temat:  reklama baner społeczeństwo Karolina Rożej Piotr Kędziorek Gdańsk Monika Chrobak przedsiębiorstwo

Clotaire Rapaille, kod kulturowy i reklama

- Dobra reklama odpowiada na nasze pragnienia odwzorowujące zachowania kulturowe. Jest koniecznością w świecie, którego społeczeństwa opierają swoje funkcjonowanie na handlu. Reklama jest opowieścią o produkcie, który z określonych powodów dobrze się kojarzy i ma to związek z tym, jak konsument został wychowany - mówił w Dwójce Konstanty Przybora.
Zobacz więcej na temat:  książki reklama marketing konsument KULTURA KSIĄŻKA Michał Nowak

W. Kołodziejski: Karta Ochrony Dzieci w Reklamie to samoregulacja rynku

- Tutaj rynek sam się porozumiał. Tak naprawdę chodzi o to, żeby rynek się ze sobą porozumiał, wypracował pewne zasady i później solidarnie je stosował - mówił o podpisanej w środę "Karcie Ochrony Dzieci w Reklamie" szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski. Nowy dokument jest samoregulacją, której przestrzegania pilnować będą nadawcy i reklamodawcy.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA społeczeństwo media KRRiT Dorota Piotrowska reklama Polskie Radio 24