Technologie 2016. Co się zmieni? Czego możemy spodziewać się w nowym roku i czy doczekamy się wreszcie okularów rozszerzających rzeczywistość? Zobacz więcej na temat: Czwórka informatyka komputery
Audycja dla geeków 30 grudnia godz. 12:00 Zobacz więcej na temat: Czwórka komputery gry gry planszowe
Elektroniczne kalendarze - programy, które nas znają Są mniejsze i lżejsze od tradycyjnych. Są też znacznie skuteczniejsze w przypominaniu nam o ważnych wydarzeniach niż ich papierowe odpowiedniki. Zobacz więcej na temat: kalendarz Marcin Łukawski Mariusz Krzemiński NAUKA Trójka
Kredyt na innowacje: wnioski przyjmowane do 20 stycznia „Kredyt na innowacje technologiczne” to nowe wcielenie znanego przedsiębiorcom „Kredytu technologicznego”, z którego w poprzedniej perspektywie finansowej skorzystało 600 firm. Zobacz więcej na temat: BGK firma firmy innowacje innowacyjna gospodarka innowacyjność kredyt przedsiębiorca
Zabawna pomyłka brytyjskiego astronauty Tim Peake, który znajduje się obecnie na pokładzie Międzynarodowej Stacji Kosmicznej, chciał zadzwonić do rodziny. Przez pomyłkę dodzwonił się pod zły numer. Zobacz więcej na temat: NAUKA astronomia Europa
Jak walczyć z uzależnieniem od komputera? Święta to doskonały czas na komputerowy detoks. Zanim Krzysztof Piersa doszedł do takiego wniosku, 20 lat spędził przed monitorem, a walkę z uzależnieniem od gier opisał w książce "Komputerowy ćpun". Zobacz więcej na temat: Czwórka gry komputerowe gry wideo Iwona Wyciechowska uzależnienia zdrowie
Audycja dla geeków 23 grudnia godz. 12:01 Zobacz więcej na temat: Czwórka komputery gry gry planszowe
"Komputerowy ćpun". Życie Krzysztofa Piersy Autor książki nie jest psychologiem ani pedagogiem. Jest praktykiem. Człowiekiem, który od piątego roku życia nałogowo grał w gry. Zobacz więcej na temat: Czwórka gry komputerowe gry wideo uzależnienia zdrowie
Polska branża kosmiczna jest już warta 12,5 mld zł Wejście do kin nowej części „Gwiezdnych wojen: Przebudzenie Mocy” to dobra okazja, aby spojrzeć na polską branżę kosmiczną, które wartość można oszacować nawet na 12,5 miliarda złotych, mówił w Polskim Radiu 24 Paweł Zaczyński z firmy doradczej Grant Thornton. Zobacz więcej na temat: innowacyjna gospodarka kosmos
Jaka będzie przyszłość nanotechnologii? - Nanotechnologia jest wykorzystywana przede wszystkim w elektronice. Bardzo szybko możliwości, jakie daje kontrola materii w takiej małej skali, będą wykorzystane w innych dziedzinach - mówi dr Jacek Szczytko. Zobacz więcej na temat: Damian Kwiek NAUKA Trójka
2015: o co polscy internauci pytali Google'a Sztuka, edukacja i gry - te dziedziny życia najbardziej interesowały polskich internautów korzystających z wyszukiwarki Google. Firma opublikowała właśnie ranking szczególnie często wyszukiwanych haseł w tym roku. Zobacz więcej na temat: google internet NAUKA
Audycja dla geeków 16 grudnia godz. 12:00 Zobacz więcej na temat: Czwórka komputery gry gry planszowe
UE podniesie "wiek zgody" Nastolatki w Unii Europejskiej mogą mieć niedługo utrudniony dostęp do Facebooka i innych serwisów społecznościowych. Za podwyższeniem tak zwanego wieku zgody z 13 do 16 lat opowiada się jedna z komisji Parlamentu Europejskiego. Zobacz więcej na temat: NAUKA internet
Odtworzono zaginiony obraz Caravaggia Obraz "Pokłon pasterzy ze świętym Wawrzyńcem i Franciszkiem" namalowany przez Caravaggia w 1609 roku zniknął w październiku 1969 roku. Do tej pory nie udało się go odnaleźć. Zobacz więcej na temat: Europa SZTUKA Włochy
0,5 mld zł na wsparcie przemysłu kreatywnego Narodowe Centrum Badań i Rozwoju chce w 2016 roku postawić na branże sektorowe. Jedną z tych głównych jest szeroko pojęta branża przemysłu kreatywnego. Chodzi między innymi o produkcję gier komputerowych i o grafikę komputerową czy animacje. Zobacz więcej na temat: innowacyjność NAUKA finanse gry wideo