X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Polskie Radio
Section05
media społecznościowe

Ula Woźniakowska i Michał Dudziński o zawodzie influencera

- Nie lubię słowa "influencer". Uważam, że jest obciachowe - mówił aktor Michał Dudziński, którego konto na Instagramie obserwuje 121 tys. użytkowników. - Nie lubię go dlatego, bo w wolnym tłumaczeniu oznacza "osobę wpływową", a ja nie czuję się od nikogo lepszy. Obserwujących traktuję jak swoich przyjaciół - tłumaczył.
Zobacz więcej na temat:  Czwórka Dominika Klimek internet media społecznościowe STYL ŻYCIA vloger vlog

Kampania wyborcza na ostatniej prostej

Wybory samorządowe to najbardziej masowa kampania wyborcza w Polsce. Startuje kilkadziesiąt tysięcy ludzi, przez co nietrudno znaleźć dobre, złe czy po prostu kosmiczne pomysły. W erze mediów społecznościowych ich poznanie przez wyborców daleko od okręgu, w którym startuje autor lub autorka jest niemal błyskawiczne. M.in. o roli nowoczesnych metod komunikacji w kampanii wyborczej mówili w Polskim Radiu 24 Zbigniew Lazar, ekspert ds. komunikacji i reputacji i Adam Buła, Polska The Times.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 wybory samorządowe 2018 wybory samorządowe Warszawa media społecznościowe Rafał Trzaskowski Patryk Jaki