Polskie Radio
Section05

biznes

Kulisy spraw. Jak wyglądało budowanie biznesów w III RP?

- W 1989 roku nierzadko wystarczało 30 tysięcy dolarów, żeby rozkręcić całkiem dobry biznes. I później od talentu tych przedsiębiorców zależało czy z 30-tysięcznego biznesu dało się zrobić biznes o wielkości 300 tysięcy czy 3 milionów czy też po trzydziestu tysiącach rozpoczęła się era konsumpcji albo błędów w zarządzaniu i firma znikała z powierzchni ziemi - powiedział w PR24 Wojciech Kostrzewa, prezes Polskiej Rady Biznesu.
Zobacz więcej na temat:  III RP gospodarka polska

Marek Niedużak: Polska skazana jest na innowacyjność

– Innowacyjność jest szansą dla przedsiębiorstw do tego, by szukały oszczędności w różnych sektorach swojej działalności – powiedział Marek Niedużak, wiceminister przedsiębiorczości i technologii. W Polskim Radiu 24 rozmowa również o tym, w jaki sposób państwo stara się ułatwiać funkcjonowanie przedsiębiorcom na polskim rynku.
Zobacz więcej na temat:  gospodarka polska przedsiębiorstwo firma Konstytucja Biznesu Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii

Ułatwienia dla przedsiębiorców w składkach ZUS

Dla wielu osób, decydujących się na założenie własnej firmy, składki  pobierane przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych jawią się jako wielkie obciążenie. Tymczasem istnieje sporo rozwiązań, które pozwalają je zmniejszyć. Na które z nich warto zwrócić uwagę? O tym w Polskim Radiu 24 mówił Wojciech Andrusiewicz z ZUS.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 społeczeństwo ZUS zus składki ZUS dla biznesu zakładanie firmy przedsiębiorca firma działalność gospodarcza

Podróże i biznes. Czy oba te światy da się połączyć?

Często zapominamy, jak ważną rolę w planowaniu podróży odgrywa marketing komunikacyjny. To pierwszy krok do sukcesu w pozyskaniu sponsorów wymarzonej wyprawy. - Świat biznesu i podróży przenikają się, wystarczy znaleźć most, który je łączy - przekonuje Michał Leksiński, autor książki „Projekt: Wyprawa #travelmarketing„.
Zobacz więcej na temat:  podróże wyprawa na k2 KSIĄŻKA KULTURA marketing marki turystyka