PKN Orlen najcenniejszą polską marką. Wartą ponad 10 mld złotych PKN Orlen zajął pierwsze miejsce w rankingu "Rzeczpospolitej" na najcenniejszą polską markę. Jest ona wyceniana na blisko 10 mld zł, a jej wartość od poprzedniej edycji wzrosła dwukrotnie, na czym korzystają akcjonariusze i polska gospodarka - przekazał płocki koncern. Zobacz więcej na temat: PKN Orlen GOSPODARKA marka marka narodowa marketing reklama
Polski Instytut Ekonomiczny: firmy powinny inwestować w działania wspierające sprzedaż Wraz z poprawą sytuacji finansowej w wyniku opanowania pandemii firmy powinny zwiększyć wydatki na działalność wspierającą sprzedaż - ocenia Polski Instytut Ekonomiczny. Według ekspertów istotne jest m.in. wprowadzanie do oferty nowych produktów lub usług. Zobacz więcej na temat: GOSPODARKA firma przedsiębiorstwo konsument inwestycje sprzedaż marketing
Co tak naprawdę krzyczy w obrazie Edvarda Muncha? Skąd tak naprawdę wydobywa się "Krzyk" na słynnym obrazie Edvarda Muncha i co miał wspólnego z naszym kontrowersyjnym rodakiem, Stanisławem Przybyszewskim? Na te pytania odpowiedziała w "Leniwym przedpołudniu" Joanna Łenyk-Barszcz, która wraz ze swoim mężem - Przemysławem Barszczem - napisała książkę ''Wielkie sekrety arcydzieł sztuki''. Zobacz więcej na temat: Anna Popek Trójka KULTURA dzieła sztuki Vincent van Gogh Alicja Węgorzewska marketing e-commerce TEATR koncerty jedzenie pandemia opera
Ceny bez grosza – aby kupować więcej Dlaczego tak wiele cen w sklepach ma końcówkę 99 groszy? To po prostu działa na klientów! I nie zanosi się na to, abyśmy doczekali zaokrąglenia cen do pełnych kwot. Zobacz więcej na temat: Łukasz Ciechański Monika Suszek marketing pieniądze Trójka
„Czarny marketing” – reportaż Antoniego Rokickiego Tabletki gwarantujące szybką utratę zbędnych kilogramów, innowacyjne plastry na problemy ze słuchem czy rewolucyjny preparat na ból stawów – to tylko niektóre z produktów promowanych w nieuczciwych reklamach. Zobacz więcej na temat: reklama senior suplementy diety marketing media społecznościowe Antoni Rokicki
"Od czterech lat nazywano go twitterowym prezydentem". Ekspert o strategii komunikacyjnej Trumpa - On, zamiast kanałów oficjalnych Białego Domu, używał Twittera do ogłaszania swoich postanowień, swoich rozporządzeń - powiedział w Polskim Radiu 24 Michał Raszka, ekspert ds. marketingu politycznego USA, komentując strategię komunikacji byłego prezydenta USA Donalda Trumpa. Zobacz więcej na temat: Stany Zjednoczone USA Ameryka Północna marketing Polskie Radio 24 ŚWIAT Donald Trump
„W pułapce reklamy” – reportaż Antoniego Rokickiego Na co należy uważać, czytając ulubioną gazetę lub przeglądając internet...? Zobacz więcej na temat: reklama reklama w internecie suplementy diety senior marketing Antoni Rokicki
Reklamy dopasowane do widza przyszłością telewizji? Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji pracuje nad projektem, który zakłada, że od 2021 roku telewidzowie będą mogli oglądać bloki reklamowe dopasowane do swoich preferencji. W ten sposób na pewno zyskają i reklamodawcy i nadawcy. Czy skorzystają na tym także sami odbiorcy reklam? Zobacz więcej na temat: Trójka reklama telewizja marketing spersonalizowany marketing STYL ŻYCIA
Clotaire Rapaille, kod kulturowy i reklama - Dobra reklama odpowiada na nasze pragnienia odwzorowujące zachowania kulturowe. Jest koniecznością w świecie, którego społeczeństwa opierają swoje funkcjonowanie na handlu. Reklama jest opowieścią o produkcie, który z określonych powodów dobrze się kojarzy i ma to związek z tym, jak konsument został wychowany - mówił w Dwójce Konstanty Przybora. Zobacz więcej na temat: książki reklama marketing konsument KULTURA KSIĄŻKA Michał Nowak
Coca-Cola ukarana za promocję homoseksualizmu Koncern Coca-Cola został ukarany grzywną przez urząd komitatu (województwa) peszteńskiego za plakaty pokazujące pary homoseksualne - poinformował we wtorek dziennik "Magyar Hirlap", powołując się na portal Index.hu. Zobacz więcej na temat: ŚWIAT Węgry cola LGBT homoseksualizm marketing
Marketing w e-sporcie. "To operacja na żywym organizmie" - Marketing w e-sporcie jest jak żywy organizm. Tu nie ma złotego środka, wszystko zmienia się bardzo dynamicznie - mówiła Monika Płaczkowska. Zobacz więcej na temat: Czwórka Łukasz JeffreJ Chmiel gaming STYL ŻYCIA marketing
Marketing w e-sporcie - jak to działa? W e-sporcie marketing stanowi jeden z najważniejszych elementów nie tylko dla organizacji, ale także dla zawodników. Zobacz więcej na temat: Czwórka gaming marketing
Zarządzanie wartościami, czyli wyższy poziom konkurencji - Jeszcze niedawno mało kto wierzyl, że nie będziemy kupować jogurtu tylko zdrowy styl życia. Dlaczego tak się stało? Wyczerpał się konkurencja różnych marek na poziomie produktów. Były one do siebie zbyt podobne i trzeba było znaleźć coś, co by je odróżniało. Trzeba było wejść na wyższy poziom - mówiła w Dwójce Justyna Bakalarska, autorka książki "Marketing wartości". Zobacz więcej na temat: marketing biznes korporacja KULTURA Michał Szułdrzyński
Coraz większa rola marketingu w firmie Czym jest współczesny marketing, jakie jest jego znaczenie firmie, mówił gość radiowej Trójki w audycji Bardzo ważny Projekt. Zobacz więcej na temat: Arkadiusz Ekiert marketing firmy
Robert Kubica idealnym kandydatem na idola polskich kibiców? W "Magazynie sportowym" rozmowa na temat wartości marketingowej polskich sportowców. Co wpływa na pozytywne, bądź negatywne postrzeganie danego zawodnika? Gośćmi w studiu Polskiego Radia 24 byli Adam Pawlukiewicz z Pentagon Research oraz Krzysztof Domaradzki z Magazynu Forbes. Zobacz więcej na temat: Polskie Radio 24 marketing
Jak marki walczą z podrabianiem swoich produktów? Okres przedświąteczny to przede wszystkim zakupy. W dyskontach, po bardzo okazyjnych cenach możemy kupić rzeczy, ktore są kojarzone z drogimi markami. To jest swojego rodzaju strategia marketingowa, przynosząca korzyści zarówno dla klienta, jak i dla firmy, chociaż ryzykowna dla "wyższej półki". Zobacz więcej na temat: społeczeństwo ceny marketing zarządzanie ciekawostki STYL ŻYCIA Karolina Rożej Aleksandra Tycner pieniądze
Reklama na fejsie - to nie rekomendacja od przyjaciela - Reklam w internecie, w serwisach społecznościowych często nie odbieramy jako reklamy, nie traktujemy jej w kontekście manipulacji - mówi Katarzyna Sanak-Kosmowska z Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Zobacz więcej na temat: Czwórka Patryk Kuniszewicz reklama informacja marketing
Polski rynek modowy jednym z większych w Centralnej Europie Prawie połowa Polaków kupuje coś z odzieży przynajmniej raz w miesiącu. Na ogół rzeczy praktyczne, bo pod tym względem nie jesteśmy rozrzutni i modą interesujemy się w sposób umiarkowany. Decydujące znaczenie ma fason i cena produktu. Zobacz więcej na temat: moda rynek marketing