X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Polskie Radio
Section05
media

Krzysztof Czabański: nie ma planów weryfikacji dziennikarzy

- Chcemy zainicjować dyskusję wewnątrz środowiska. Środowisku medialnemu powinno zależeć na tym, by obowiązywały pewne standardy profesjonalizmu - zapewnił w TVP Info Krzysztof Czabański, przewodniczący Rady Mediów Narodowych, pytany o planowane przez Prawo i Sprawiedliwość regulacje prawne dotyczące dziennikarzy.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA Krzysztof Czabański media legislacja prawo Prawo i Sprawiedliwość dziennikarstwo kampania wyborcza Wybory parlamentarne 2019 wybory parlamentarne

K. Czabański o sprawie prof. Nalaskowskiego: cieszę się ze zmiany decyzji władz UMK

- Reprymenda władz UMK, udzielona profesorowi Nalaskowskiemu, nie budzi mojego zachwytu, by nie powiedzieć ostrzej - podkreślił Krzysztof Czabański w TVP Info. - Cieszę się, że mój głos był jednym z tych, które przyczyniły się do tego, by tę decyzję uchylić - mówił szef Rady Mediów Narodowych.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA media Krzysztof Czabański Rada Mediów Narodowych LGBT dziennikarstwo legislacja polityka

Wawrzyniec Kostrzewski laureatem Nagrody Mediów Publicznych w kategorii Obraz

Reżyser i scenarzysta teatralny i telewizyjny Wawrzyniec Kostrzewski został w poniedziałek uhonorowany Nagrodą Mediów Publicznych w kategorii Obraz. Przewodniczący kapituły w tej kategorii Przemysław Babiarz w laudacji na cześć laureata zwrócił uwagę, że "Wesele" Stanisława Wyspiańskiego, jest dla reżysera "mistrzowską inicjacją". 
Zobacz więcej na temat:  POLSKA Nagrody Mediów Publicznych 2019 media PAP TVP Polskie Radio

Jarosław Marek Rymkiewicz laureatem Nagrody Mediów Publicznych w kat. Słowo

Poeta Jarosław Marek Rymkiewicz został laureatem Nagrody Mediów Publicznych w kategorii słowo. Uroczysta gala wręczenia tych nagród odbywa się w Teatrze Polskim w Warszawie.  - Absolutem dla niego jest wolność, w jego rozumieniu oznaczająca niezgodę na to, co nas spotyka w sporze z losem, także pojmowanym metafizycznie - mówił w laudacji na cześć laureata Krzysztof Masłoń. 
Zobacz więcej na temat:  POLSKA Jarosław Marek Rymkiewicz literatura media PAP Polskie Radio TVP Nagrody Mediów Publicznych 2019

P. Gliński: zawód dziennikarza powinien być zawsze otwarty

- Samorząd dziennikarski nie będzie ograniczać zasady otwartości zawodu dziennikarza, miałby on jedynie wspierać środowisko w realizowaniu jego podstawowej misji, tj. kontroli władzy i umacnianiu demokracji - tak wicepremier i minister kultury Piotr Gliński komentował propozycje zawarte w programie PiS.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA polityka Prawo i Sprawiedliwość PiS Piotr Gliński wybory w Polsce wybory Wybory parlamentarne 2019 dziennikarstwo dziennikarze media

Marek Markiewicz: udało się kiedyś ochronić media publiczne

- Udało się kiedyś ochronić media publiczne, bo aż do afery Rywina ciągle pojawiał się pomysł rozgonienia publicznego nadawcy. Niektórzy mówili, że trzeba to zaorać i dawać granty prywatnym firmom - powiedział w Polskim Radiu 24 mec. Marek Markiewicz, polityk PiS i pierwszy prezes KRRiT.
Zobacz więcej na temat:  Marek Markiewicz Małgorzata Raczyńska-Weinsberg Solidarność PiS Prawo i Sprawiedliwość media media publiczne Wybory parlamentarne 2019 wybory w Polsce

K. Czabański: opozycja chciałaby totalnej władzy w mediach

- Opozycja chce zlikwidować instytucję (Rada Mediów Narodowych - red.), w której ma zagwarantowane miejsce, bo po ewentualnym przejęciu władzy chce ją sprawować totalnie. Nie dopuszcza myśli o tym, że mogłaby się nią podzielić. Nie są w stanie przyjąć do wiadomości, że system, który prawnie gwarantuje miejsca opozycji, jest dobry - tłumaczył w Polskim Radiu 24 przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański.  
Zobacz więcej na temat:  media media publiczne Rada Mediów Narodowych Krzysztof Czabański POLSKA Adrian Klarenbach KRRiT

W. Kołodziejski: Karta Ochrony Dzieci w Reklamie to samoregulacja rynku

- Tutaj rynek sam się porozumiał. Tak naprawdę chodzi o to, żeby rynek się ze sobą porozumiał, wypracował pewne zasady i później solidarnie je stosował - mówił o podpisanej w środę "Karcie Ochrony Dzieci w Reklamie" szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witold Kołodziejski. Nowy dokument jest samoregulacją, której przestrzegania pilnować będą nadawcy i reklamodawcy.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA społeczeństwo media KRRiT Dorota Piotrowska reklama Polskie Radio 24

Ruszyła Telemetria Polska. Nowe badanie oglądalności mediów

Zacierające się granice pomiędzy poszczególnymi rodzajami mediów oraz segment online, w którym obecnie działa telewizja są wyzwaniem dla skutecznego pomiaru mediów na polskim rynku - twierdzą uczestnicy panelu "Nowe technologie - nowe wyzwania" w Krynicy. Rozwiązaniem ma być projekt Telemetria Polska przygotowany przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji.
Zobacz więcej na temat:  POLSKA Krynica media KRRiT telewizja