Polskie Radio
Section05

raport

Frost & Sullivan: chmura napędza rynek contact center

Według najnowszej analizy Frost & Sullivan - w 2012 po raz pierwszy wydatki na chmurowe rozwiązania contact center prześcignęły rynek rozwiązań klasycznych. Wg tejże prognozy, że do 2017 roku nakłady na hostowane contact center będą rosły w średnim tempie 12,1% rocznie, podczas gdy tempo wzrostu rynku rozwiązań wdrażanych tradycyjnie nie przekroczy w tym okresie 5,5%.
Zobacz więcej na temat:  chmura contact center prognoza

Deloitte Predictions 2014

Rok 2014 przyniesie kilka znaczących zmian na rynku TMT (technologie, media i telekomunikacja). Raport Deloitte przewiduje, że na świecie coraz więcej gospodarstw domowych będzie korzystało z więcej niż jednego abonamentu płatnej telewizji, co jest sprzeczne z oczekiwanym wcześniej odwrotem od płatnej telewizji lub zastąpieniem jej przez usługi wideo na żądanie.
Zobacz więcej na temat:  deloitte Deloitte TMT Predictions 2014 media telekomunikacja telewizja