Dlaczego kupujemy suplementy diety? Na suplementy diety Polacy wydają rocznie ponad 4 mld złotych. Reklamy kuszą specyfikami na wszelkie dolegliwości, ale czy są one rzeczywiście "złotym środkiem" na dobre samopoczucie? Zobacz więcej na temat: Trójka społeczeństwo Kuba Strzyczkowski żywność suplementy diety zdrowie
Pawilon Polski EXPO 2020 nawiązuje do idei mobilności Wiemy, jak będzie wyglądał Pawilon Polski na Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju. Nawiązuje do idei mobilności, która, tak jak w przypadku migracji ptaków, pozwala na przepływ idei i handlowych. Zobacz więcej na temat: Dubaj firmy
Kobiety w reklamie Kobiety w reklamie są wykorzystywane dwa razy częściej niż mężczyźni. Można się zżymać, że to seksizm, że to niesmaczne, ale to zamierzony cel, żeby na reklamę zwrócić uwagę. Zobacz więcej na temat: kobieta wizerunek społeczeństwo Małgorzata Raducha
Kobiety w reklamie Atrakcyjne modelki reklamują wiele produktów. Ale ruchy kobiece zarzucają autorom takich reklam seksualizm. Zobacz więcej na temat: kobieta Nowa Zelandia koty seks w przestrzeni publicznej
Początki polskiej reklamy Reklama w Polsce zaczęła rozwijać się w latach 80., kiedy zaczęto ją emitować w telewizji. O jej początkach opowiada Agata Jakóbczak, autorka książki "Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy lat 80.-90.". Zobacz więcej na temat: Juliusz Machulski Marek Kondrat Anna Stempniak telewizja lata 80 lata 90 KSIĄŻKA FILM film polski
Superbohaterowie przerw reklamowych - W latach 80. i 90. specjalistami od reklam byli ci, którzy te reklamy oglądali będąc na "saksach" lub u rodziny za granicą - mówi Agata Jakóbczak, autorka książki "Transformersi. Superbohaterowie polskiej reklamy 80. - 90." - Ale też specjaliści w swojej dziedzinie: realizatorzy telewizyjni, reżyserzy - dodaje. Zobacz więcej na temat: Czwórka Kamil Jasieński KULTURA
Weekend za pół ceny Polska Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w piątej ogólnopolskiej akcji „Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny". Akcja, która polega na udostępnieniu turystom usług za połowę regularnej stawki, skupia hotelarzy, restauratorów, przedsiębiorców turystycznych, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorów wydarzeń sportowych. Zobacz więcej na temat: turystyka
Jakie obrazy wychodzą na polskie ulice? - Pierwszym zadaniem tej książki jest proste ćwiczenie z potencjalnego kursu kultury wizualnej: zobaczyć świat wokół siebie, jakby on nie był naszą codziennością - mówił w Dwójce Łukasz Zaremba, autor nowo wydanej publikacji "Obrazy wychodzą na ulice. Spory w polskiej kulturze wizualnej". Zobacz więcej na temat: Jakub Kukla pomniki
Polska zalana reklamami. NIK: ponad połowa nielegalna Ponad połowa reklam w polskich miastach wisi nielegalnie – taki wniosek wynika z badań Najwyższej Izby Kontroli, przeprowadzonej pod koniec 2017 roku. O zaśmiecaniu przestrzeni publicznej reklamami mówili w audycji Sami O Sobie Adam Kowalewski (architekt, urbanista, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej), Aleksandra Stępień-Dąbrowska (Stowarzyszenie Miasto Moje A W Nim) i Marek Siuda (architekt, SWPS). Zobacz więcej na temat:
Warszawa reklamuje się za miliony W ubiegłym roku samorządy wydały na promocję rekordowe kwoty. Przed wyborami niektóre, tak jak stolica, jeszcze je podwoją - pisze czwartkowy "Puls Biznesu". Zobacz więcej na temat: puls biznesu Warszawa
Jak zostać influencerem? Influencerem jest najczęściej osoba, która posiada bloga, vloga, konto na Youtubie, Snapchacie lub innym portalu społecznościowym, i może swoją opinią wpłynąć na grono co najmniej kilkuset osób. Zobacz więcej na temat: Czwórka media społecznościowe internet reklama w internecie
Kot w reklamie. Jako ozdoba szyldu, albo trolejbus? Wystawa "Logotypy" to graficzna prezentacja produktów różnych branż i marek, których motywem przewodnim jest kot. Katarzyna Boś, autorka prac, potraktowała koty jako wyzwanie do poszukiwania całkiem nowych rozwiązań. Zobacz więcej na temat: Czwórka koty zwierzęta Kasia Dydo Katarzyna Dydo
Muzyka w służbie obrazu - to ona go niesie - Zawsze walczymy o to, żeby muzyka była charakterystyczna, żeby pomagała obrazowi istnieć - mówią konsultantki muzyczne, zawodowo dobierające dźwięki do filmów, reklam i seriali. Zobacz więcej na temat: Czwórka MUZYKA Kasia Dydo Damian Sikorski serial kompozytor
UOKiK kwestionuje reklamę Magmisiów UOKiK uznał, że reklama suplementu diety Magmisie sugerująca, że powszechnym powodem kłopotów dzieci z koncentracją jest brak magnezu i że zaradzi mu podanie żelków, mogła wprowadzać konsumentów w błąd. Zobacz więcej na temat: UOKiK dzieci
Super Bowl dał zarobić Podczas tegorocznego finału rozgrywek amerykańskiego futbolu NFL – Super Bowl, półminutowy spot reklamowy kosztował 5 mln dolarów. Zobacz więcej na temat: Super Bowl mecze
Ile za medal? Różnice między sportem amatorskim, a zawodowym zatarły się już dawno. Trudno dziś osiągać wyniki na światowym poziomie nie poświęcając się bez reszty uprawianej dyscyplinie. Można zatem przyjąć, że zdecydowana większość olimpijczyków to zawodowcy, do tego – zwłaszcza ci najlepsi – świetnie wynagradzani. Zobacz więcej na temat: SPORT olimpiada PjongCzang 2018
Szansa na szybki zarobek? Raczej jeszcze szybsze bankructwo "Byłam sprzątaczką, a teraz zamiatam pieniądze pod dywan" albo "Kiedyś stać mnie było jedynie na piwo z dyskontu, dziś piję drogiego szampana" - takie reklamy rzekomo idealnych inwestycji kuszą naiwnych. Zobacz więcej na temat: Piotr Gociek UOKiK
Polski internet ma szansę na nawy rekord Jeśli branży nie przeszkodzą zmiany w prawie, adblocki i kłopoty z widocznością reklam, reklama w sieci może być warta 4 mld zł - czytamy w środowej "Rzeczpospolitej". Zobacz więcej na temat: internet