LINK4 z nominacją do nagrody Effie Awards 2017 Reklama LINK4 „Pierwszy dzwon” dostała nominację do prestiżowej nagrody Effie Awards. Wyróżniono ją za najbardziej efektywną kampanię marketingową. Zobacz więcej na temat: ubezpieczenia
"Wszelkie ograniczenia w dostępie do alkoholu dają efekty" - Poczynając od ograniczeń albo zakazu reklamy, poprzez ograniczenia cenowe, czasowe i geograficzne, w zasadzie wszystko to daje pozytywny efekt - powiedział minister zdrowia Konstanty Radziwiłł. Zobacz więcej na temat: alkohol Ministerstwo Zdrowia POLSKA Konstanty Radziwiłł
Rynek suplementów diety czeka rewolucja? Nawet 20 mln zł kary za sugerowanie leczniczych właściwości suplementu diety, ale także umieszczanie dużego napisu na opakowaniu, że suplement jest środkiem spożywczym, uzupełniającym normalną dietę. Takie rozwiązania proponuje Główny Inspektor Sanitarny. Zobacz więcej na temat: suplementy diety zdrowie Aleksandra Tycner
Kiedy zamiast reklam na Zakopiance zobaczymy góry? - Jadąc Zakopianką, widzimy stare, szpetne reklamy, które zasłaniają nasz krajobraz, a do tego wywołują zagrożenia drogowe - mówi Jacek Krupa, marszałek województwa małopolskiego. Zobacz więcej na temat: Grzegorz Frątczak Zakopane autostrady prawo małopolskie
Przetarg MON na tonę ciągutek. Będą też bombki i pióra Ryngraf z orłem z godła Polski, krówki reklamowe, bombki choinkowe. Przetarg na wykonanie i dostawę między innymi takich materiałów promocyjnych ogłosiło Ministerstwo Obrony Narodowej. Zobacz więcej na temat: POLSKA Ministerstwo Obrony Narodowej gadżet
Czy przeszkadzają mi reklamy w miastach i nie tylko? Dwa lata temu weszła w życie ustawa krajobrazowa, dająca miastom duże możliwości we wprowadzaniu zasad dotyczących rozmieszczania reklam. Zobacz więcej na temat: Trójka Kuba Strzyczkowski ustawa miasto Magdalena Gawin POLSKA polityka
Kryzys wizerunkowy nie zaszkodził? Wzrosła sprzedaż Tigera Według nowych danych Centrum Monitorowania Rynku marka napoju energetycznego Tiger zaczęła odzyskiwać utracone udziały w rynku. Po siedmiu tygodniach spadków, sprzedaż produktu wzrosła. Zobacz więcej na temat: marketing POLSKA GOSPODARKA reklama w internecie
Co psy robią w kinie i reklamie? Niektóre psie okazy przechodzą do historii kultury. Są opisywane w książkach, portretowane, wyniesione na pomniki. Stają się filmowymi gwiazdorami. Zobacz więcej na temat: Trójka KULTURA Monika Małkowska pies SZTUKA
Nie lubimy reklam w internecie. Blokujemy je na potęgę Polska pozostaje liderem w popularyzacji wtyczek blokujących reklamy w internecie - wynika z najnowszego raportu spółki OnAudience.com prezentującego dane z ponad 60 rynków świata. Zobacz więcej na temat: NAUKA internet
Dlaczego Polacy tak nie lubią reklam w Internecie? Polska pozostaje liderem w blokowaniu reklam w Internecie. W tym roku nad Wisłą blokuje się 46 procent wszystkich wyświetlanych reklam, czyli o 8 procent więcej niż w 2016. Dlaczego tak się dzieje, wyjaśniają Naczelnej Redakcji Gospodarczej Polskiego Radia eksperci. Zobacz więcej na temat: internet Sylwia Zadrożna
Reklama Tigera to ustawka? Komentarze Producent napojów energetyzujących Tiger Energy Drink opublikował pierwszego sierpnia na oficjalnym profilu na Instagramie grafikę przedstawiającą wyciągnięty środkowy palec i podpis "Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie". Reklama zniknęła po kilku dniach, po wielu negatywnych komentarzach internautów. O wolności słowa w reklamie i dziennikarstwie rozmawiali w audycji Debata Poranka Jarosław Włodarczyk (Press Club Polska) i Mirosław Skowron (Super Express). Zobacz więcej na temat: reklama w internecie Powstanie Warszawskie media rocznica
Skandaliczną reklamą obrazili powstańców, teraz przepraszają 1 sierpnia na społecznościowych profilach napoju "Tiger" zamieszczono grafikę ze środkowym palcem i podpisem: "1 sierpnia. Dzień Pamięci. Chrzanić to, co było. Ważne, to co będzie". Reklama wywołała wielkie poruszenie internautów, którzy zapowiedzieli bojkot marki. Firma w odpowiedzi przelała kwotę 500 tys. złotych na konto Światowego Związku Żołnierzy AK. Zobacz więcej na temat: Powstanie Warszawskie HISTORIA POLSKA
Ile kosztuje wprowadzenie nowego produktu na rynek? Firma chcąca wprowadzić nowy produkt na rynek ma do przejścia długą, nieraz wyboistą drogę. Proces ten wiąże się bowiem i z dużym ryzykiem, i z wysokimi kosztami. Zobacz więcej na temat: produkcja marketing Elżbieta Mamos
Dlaczego internet potrzebuje reklam? Branża reklamowa chce przyzwyczaić internautów do reklam, dlatego rozpoczęła edukację pod hasłem „bez reklam nie ma darmowego internetu”.Kampania edukacyjna jest prowadzona na kilku portalach. Zobacz więcej na temat: internet finanse Karolina Mózgowiec
Seniorzy: coraz atrakcyjniejszy "target" dla wielu branż Grupa wiekowa 50 plus stanowi obecnie 37 procent społeczeństwa i jest najszybciej rosnącą częścią populacji. Jej siła nabywcza też jest coraz pokaźniejsza i ciągle rośnie. Zobacz więcej na temat: senior konsument
Kontrowersyjna reklama auta. "Kompletna ignorancja" Zdecydowany sprzeciw i oburzenie polskich internautów po publikacji zdjęcia nowego modelu samochodu jednego z niemieckich koncernów. Co było powodem wzburzenia? Pomnik Powstania Warszawskiego jako tło fotografii prezentującej auto. Czy współczesna reklama ma jakiekolwiek ograniczenia? Zobacz więcej na temat: Polskie Radio 24 Powstanie Warszawskie motoryzacja II wojna światowa
Hiperkonsumpcja czyli Dzień Dziecka przez cały rok Pieniądze jakimi dysponują młodzi konsumenci rosną w szybkim tempie. Według badań "Kids’ Power", dzieci w wieku 7-10 lat dysponują średnio 18 złotymi tygodniowo. W grupie wiekowej 11-16 lat tygodniówka wynosi średnio 28 złotych. Czy dzisiaj dzieci zaczynają rządzić portfelami swoich rodziców? Z czym przede wszystkim związane jest to zjawisko? Zobacz więcej na temat: Czwórka Katarzyna Kornet Weronika Puszkar dzieci dzieciństwo zakupy psychologia rodzina STYL ŻYCIA
Samorządy wydają mniej na promocję. 666,6 mln zł w 2016 r. Samorządy w Polsce wydają mniej na promocję niż miało to miejsce jeszcze kilka lat temu, mówi Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego. Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w 2016 roku polskie samorządy na działania promocyjne wydały 666,6 mln zł, czyli o 10 mln zł mniej niż w 2015. Inną kwestią jest sprawa efektywności tych wydatków. Zobacz więcej na temat: samorząd finanse publiczne promocja Błażej Prośniewski