X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Polskie Radio
Section05
witaminy

Owocowe bez owoców. Jak wybrać najzdrowsze soki?

Soków dostępnych na rynku jest mnóstwo. Możemy wybierać ulubione zestawienia owoców i warzyw, ciesząc się ich smakiem w domu, w pracy czy w podróży. Wierzymy, że pijąc soki dostarczamy organizmowi jedną z pięciu zalecanych dziennie porcji warzyw i owoców, a przy tym witaminy i składniki mineralne. Ale które soki mają te właściwości?
Zobacz więcej na temat:  STYL ŻYCIA zdrowie i dieta zdrowie dieta zdrowe odżywianie napoje napoje słodzone nektar owoce warzywa witaminy

Mleko kokosowe - na słodko, na słono, na zdrowie!

Wyciśnięte z białego miąższu orzecha kokosowego mleko to nie tylko alternatywa dla mleka krowiego, którego wiele osób nie może spożywać. To także wyjątkowy składnik wielu potraw, który nadaje im charakterystyczny smak i aromat. Ale to nie koniec. Poza doznaniami smakowymi, mleko kokosowe dostarcza też wiele cennych wartości odżywczych, które pomagają dbać o zdrowie.
Zobacz więcej na temat:  STYL ŻYCIA zdrowie dziecka zdrowie dieta orzechy koktajl kuchnia kuchnia tajska mleko uroda witaminy minerały przepisy kulinarne zdrowie i dieta

Jak opóźnić procesy starzenia?

Z biegiem lat zmienia się nie tylko nasze ciało, ale i umysł. Dojrzewamy, uczymy się, więcej wiemy i rozumiemy, więcej potrafimy. Jedne procesy w organizmie się zaczynają, niektóre zwalniają, inne całkiem zanikają. Pierwsze oznaki upływu czasu pojawiają się na skórze, ale żeby walczyć z procesem starzenia trzeba dbać nie tylko o jędrną cerę. Jak to zrobić?
Zobacz więcej na temat:  STYL ŻYCIA moda i uroda uroda zdrowie starość witaminy minerały dieta zdrowe odżywianie tłuszcz

Produkty mleczne: ten sam składnik, różne właściwości

Dietetycy zachęcają do codziennego spożywania nabiału ze względu na wysoką zawartość białka, wapnia i wielu innych substancji odżywczych. Nie wszystkie produkty mleczne są jednak dla nas odpowiednie i nie każdy przyswaja się tak samo łatwo. Mimo że wszystkie wymienione produkty są na bazie mleka, różnią się swoim działaniem i właściwościami, dzięki czemu możemy wybrać to, co będzie dla nas najlepsze. 
Zobacz więcej na temat:  dieta dieta proteinowa jogurt mleko STYL ŻYCIA witaminy zdrowe odżywianie zdrowie zdrowie i dieta

Bez owoców ani rusz. Susz i już!

Jesienią i zimą jemy znacznie mniej świeżych owoców, a te, które kupujemy w supermarketach są często ubogie w wartości odżywcze, hodowane w szklarniach lub transportowane przez wiele godzin w nieodpowiednich warunkach. Warto wtedy sięgać po suszone owoce, które zawierają wiele cennych substancji, błonnika, a do tego są zdrowszym zamiennikiem słodyczy.
Zobacz więcej na temat:  dieta jedzenie minerały owoce STYL ŻYCIA witaminy zdrowe odżywianie zdrowie i dieta

Sfermentowane znaczy zdrowe. Pora na kiszonki

Są nie tylko smaczne i pożywne, ale też zdrowe, gdyż poza wieloma witaminami i składnikami mineralnymi zawierają bakterie kwasu mlekowego chroniące nas przed chorobami i infekcjami. Kiszonki są zatem naturalnym probiotykiem, cenną przekąską, dodatkiem do dań i sałatek. Ponadto, są wygodne w przechowywaniu i nie psują się tak łatwo, bo są już… sfermentowane.
Zobacz więcej na temat:  kiszenie kapusty kiszenie ogórków owoce przetwory STYL ŻYCIA warzywa witaminy zdrowe odżywianie zdrowie zdrowie i dieta