Polskie Radio
Section05

nowe technologie

Podsumowanie targów elektronicznej rozrywki E3

Impreza w Los Angeles corocznie prezentuje kierunki, w które zmierza elektroniczna rozrywka, a światowi producenci prezentują swoje najgorętsze tytuły. Wydarzenie po drugiej stronie oceanu w dużej mierze podsumowuje, jakie gry trafią do graczy w przeciągu najbliższych dwunastu miesięcy. O targach E3 mówili w audycji 24. Poziom Patryk Fiałkowski portalu Polygamia.pl i Darek Pasturczak portalu Rozgrywkapodcast.pl.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 internet gry komputerowe microsoft

Teen marketing. Jak trafić do cyfrowych tubylców?

- Definicji Pokolenia Z jest bardzo dużo. Jedne są rocznikowe, które mówią, że to ludzie urodzeni po 1995 lub 99 roku. Ja tę generację rozumiem jako osoby, które urodziły się ze smartfonami - tłumaczy w Czwórce Bartek Sibiga, współautor e-booka "Teen marketing - jak komunikować się z pokoleniem digital natives?".
Zobacz więcej na temat:  Czwórka digitalizacja pokolenie z Mateusz Kulik STYL ŻYCIA internet media społecznościowe

"Korzystanie z technologii powinno dziać się samo"

Misją IC Solutions jest to, by korzystanie z komputera stało się niezauważalne. Start-up stworzył m.in. IC Pen - innowacyjny system digitalizacji danych, który umożliwia utrwalenie w formie elektronicznej tekstu pisanego. Firma prezentowała swoje rozwiązania na tegorocznych targach przemysłowych Hannover Messe. O idei i projektach IC Solutions mówił w audycji Ludzie Gospodarki prezes firmy, Rafał Witkowski.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 start-up informatyka

Wirtualna rzeczywistość. "Pozwala na teleportację"

- Wirtualna rzeczywistość kojarzy się z grami, bo jej historia tak się zaczęła. Jak przystało na każdy dobry start-up, zapalony gracz Palmer Luckey siedział w garażu przy domu rodziców i kombinował, jak to zrobić, żeby mieć gogle VR do grania - opowiada w Czwórce Katarzyna Jaklewicz, pomysłodawczyni European VR Congress 2017.  
Zobacz więcej na temat:  Czwórka wirtualna rzeczywistość Kamil Jasieński Centrum Nauki Kopernik NAUKA medycyna architektura gry wideo