X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Polskie Radio
Section05
PKO BP

Ile banki wydają na reklamę w Internecie

Jak wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów, który porównał wielkość przeznaczonych środków na reklamę w sieci w IV kwartale ubr, znaczące wydatki na reklamę nie gwarantują zainteresowania internautów. Przykładem jest bank PKO BP, który mimo, że wydał na ten cel dwa razy mniej niż BZ WBK, zainteresował swoją ofertą zdecydowanie więcej internautów niż konkurent.
Zobacz więcej na temat:  bank bz wbk internet PKO BP reklama

Zyski na GPW w 2014 r: na co stawiać, czego się bać

2014 r może przynieść inwestorom na GPW sporo tak pozytywnych jaki i negatywnych emocji. Pierwsze zapewnić może polepszająca się koniunktura gospodarcza, która da zarobić na określonych branżach i spółkach, gorszych - perturbacje z OFE oraz możliwa ucieczka kapitału z rynków wschodzących oraz groźba załamania na chińskim rynku nieruchomości.
Zobacz więcej na temat:  giełda papierów wartościowych gpw KGHM Polska Miedź Pekao PKO BP PZU