X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Polskie Radio
Section05
zakupy w sieci

Komisja Europejska chce zniesienia geoblockingu

Komisja Europejska chce zniesienia geoblockingu, czyli ograniczeń terytorialnych w Internecie. Czy już niedługo odbiorcy usług on-line będą mogli oglądać filmy i słuchać muzyki bez względu na to, gdzie się znajdują? O tym w rozmowie z Piotrem Arakiem z „Polityki Insight”.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 Unia Europejska Adrian Furgalski Katarzyna Kornet Joachim Ciecierski kolejnictwo cyfrowy rozwój internet zakupy w internecie zakupy w sieci transport

Dzień Darmowej Dostawy – zakupy bez kosztów wysyłki

Sezon świątecznych zakupów został oficjalnie rozpoczęty. Najpierw Black Friday, czyli Czarny Piątek kuszący zakupami w sklepach ze zniżkami i wyprzedażami, potem Cyber Monday – dzień okazji zakupowych przez internet. Do nich dołączył jeszcze wtorek – Dzień Darmowej Dostawy, w tym roku przypadający na 29 listopada.
Zobacz więcej na temat:  STYL ŻYCIA zakupy w internecie zakupy zakupy w sieci zakupy online zakupy przez internet wysyłka dostawa dostawca internetowy dzień darmowej dostawy

Cyber Monday mniej atrakcyjny przez mocnego dolara

Po cieszącym się dużą popularnością Black Friday, konsumenci mogą korzystać z przecen również podczas obchodzonego dziś Cyber Monday. Tego dnia zniżki i rabaty wprowadzają sklepy internetowe. Największe okazje oferują zagraniczne platformy sprzedażowe, jednak ze względu na słabe notowania złotego i mocny kurs dolara tegoroczne zakupy nie przyniosą zbyt dużych oszczędności.
Zobacz więcej na temat:  handel zakupy w internecie zakupy online zakupy w sieci

Sklepy internetowe przyciągają coraz więcej kupujących

Polacy coraz chętniej robią zakupy przez internet. W tym roku wartość e-commerce może sięgnąć 36 mld zł, a liczba sklepów internetowych przekroczy 23 tys. Klienci przykładają wagę do szybkości i łatwości zakupów. Jednocześnie ponad połowa Polaków przyznaje, że przed zakupami przez internet powstrzymują ich wątpliwości. Boją się ukrytych kosztów czy problemów ze zwrotem towarów.
Zobacz więcej na temat:  handel internet zakupy online zakupy przez internet zakupy w internecie zakupy w sieci

Konkurencja wśród e-sklepów się zaostrza

Internetowa sprzedaż nadal rozwija się szybko. W tym roku handel w sieci może wzrosnąć do 35 mld zł, czyli o około 15 proc. w ujęciu rocznym. Konkurencja na tym rynku jest coraz większa, dlatego sklepy mocniej walczą o klientów. Konsumenci mogą oczekiwać nowych form bardziej spersonalizowanej reklamy, poprawy funkcjonalności stron e-sklepów oraz udogodnień w płatnościach i dostawach.
Zobacz więcej na temat:  handel zakupy online zakupy w internecie zakupy w sieci