Polskie Radio
Section05

POLSKA

Prawdziwi ludzie, prawdziwe emocje... nowa strategia promocyjna marki HTC

Pod koniec marca br. ruszyła nowa, zintegrowana kampania promocyjna HTC pod hasłem "Rekomendowany przez...". Nowa strategia opiera się na przeświadczeniu, że najbardziej wiarygodne są prawdziwe rekomendacje ich użytkowników wynikające z osobistych doświadczeń. Dlatego w reklamach HTC zamiast gwiazd i celebrytów będziemy odtąd widzieć wyłącznie zwykłych użytkowników smartfonów poddających je testom w realnych warunkach.
Zobacz więcej na temat:  kampania modelki internet telefony komórkowe firma

Jak obniżyć koszty komunikacji w małej firmie?

Małe i średnie przedsiębiorstwa w Polsce często traktują zakupy nowych technologii bardziej jak koszt, niż inwestycję. Nie dostrzegają także korzyści, jakie mogą osiągnąć dzięki zastosowaniu rozwiązań informatycznych. Tymczasem, właśnie dzięki nowoczesnym i prostym w obsłudze narzędziom do komunikacji, firma może istotnie ograniczyć wydatki na podróże i dojazdy oraz rozmowy telefoniczne i inne koszty biura, oszczędzając nawet 40% swoich kosztów.
Zobacz więcej na temat:  ekonomia firma microsoft podróże mali