"Otwarte studio Czwórki": Czym jest sukces? [ZOBACZ WIDEO] Sukces doczekał się wielu definicji. Dla jednych związany jest z życiem prywatnym, dla innych - z zawodowym. Jeśli się przyjrzymy to zauważymy, że różne pokolenia też definiują go inaczej. W Czwórce z bliska przyglądaliśmy się sukcesowi podczas "Otwartego studia Czwórki". Zobacz więcej na temat: Czwórka sukces rozmowa pokolenie z Igor Rotberg Katarzyna Krzywicka-Zdunek Marta Zawiślańska Paweł Urzenitzok Natalia Mikulska Nikola Wiktoria Soboń Marta Gajda
Prawdziwe oblicze pokolenia Z. Krzywdzące stereotypy kontra rzeczywistość Roszczeniowi małolaci, którym nie chce się pracować – takie niemiłe, wręcz brutalne opinie można usłyszeć o pokoleniu Z, czyli osobach urodzonych po 1998 roku. Czy naprawdę tacy są? Co sami myślą o sobie i o innych generacjach? Na te pytania kompleksowo odpowiada nowy raport. Zobacz więcej na temat: społeczeństwo pokolenie z raport badanie badanie raport rynek pracy influencer praca rozwój osobisty zarobki pieniądze zdrowie psychiczne Robert Grzędowski Trójka
Iwona Skv: moja nadchodząca płyta to mój flirt z różnymi gatunkami muzyki elektronicznej [WIDEO] Za artystycznym pseudonimem Iwona Skv skrywa się Iwona Skwarek, połowa elektronicznego duetu Rebeka. Singiel "Haiku" zapowiada jej solową płytę, którą usłyszymy już w czerwcu. W rozmowie z Ulą Kaczyńską Iwona przyznaje, że ta płyta to jej flirt z różnymi gatunkami muzyki elektronicznej. Zobacz więcej na temat: Czwórka MUZYKA Ula Kaczyńska Iwona Skv Alternatywa elektronika Rebeka pokolenie z
"Pokolenia". Jak nawiązać dialog między generacjami? Dziesięciolatkę i dziewięćdziesięciolatka dzielą cztery pokolenia, każde z nich jest inne, pewne rzeczy ich łączą, inne dzielą. Jak mają się dogadać różne generacje, w swojej książce "Pokolenia" podpowiadają prof. Tomasza Sobierajskiego i Magdalena Kuszewska. Zobacz więcej na temat: Czwórka Jakub Jamrozek Pokolenie Y pokolenie z rozmowa STYL ŻYCIA konflikt pokoleń babyboomers
Zetki dużo chętniej urwą się z pracy, by pójść na koncert Młodość ma swoje prawa. Zobacz więcej na temat: pokolenie z Pokolenie Y
"Nie rozumiejąc niedostatku, żyją chwilą". Ekspert o wpływie milenialsów na branżę turystyczną - Osoby urodzone w latach 90., nie rozumiejąc niedostatku, żyją chwilą. Stąd też cały czas obserwujemy tendencję do wyjazdów i wydawania pieniędzy. (...) To jest dobre zarówno dla gospodarki, jak i dla sektora turystycznego. Pieniądze, które zostały przez młodych zarobione, są wydawane na dobra wyższego rządu - np. na wyjazdy świąteczne czy zabawy sylwestrowe - skomentował na antenie Polskiego Radia 24 ekspert ds. ekonomii i turystyki Adam Karpiński. Zobacz więcej na temat: Polskie Radio 24 POLSKA turystyka społeczeństwo podróże
NASZ WYWIAD Prof. Nalaskowski: "patointeligencja" to taka ulepszona lemingoza. Zabawny bunt za pieniądze rodziców - Każde środowisko generuje swój margines patologii. Są patoprofesorowie plagiatorzy, są patolekarze łapownicy - powiedział w rozmowie z portalem PolskieRadio24.pl prof. Aleksander Nalaskowski z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Zobacz więcej na temat: społeczeństwo POLSKA socjologia młodzież Pokolenie Y pokolenie z
Pokolenie Millenium tęskni za tradycją Millenialsi to pokolenie, które urodziło się w latach 80-tych i pierwszej połowie lat 90-tych, a pierwsze samodzielne kroki stawiało na przełomie wieków. Czy rożni się od innych? Zobacz więcej na temat: socjologia Marta Januszewska STYL ŻYCIA ciekawostki
Jak żyje pokolenie "Z"? Była generacja "X" czy Millenalsi, urodzeni w latach 80. i 90. Po piętach depcze im pokolenie "Z", czyli ci, którzy przyszli na świat w XXI wieku. Zobacz więcej na temat: Trójka STYL ŻYCIA pokolenie z Pokolenie Y Ewa Dudzińska
Jak wspierać osoby z chorobami skóry? "Odkryj, poznaj, zaakceptuj" to ogólnopolska bajkowa kampania, której celem poprzez między innymi Baśnie braci Grimm jest zwrócenie uwagi na problemy osób z łuszczycą. Zobacz więcej na temat: choroba łuszczyca baśnie Trójka Elżbieta Korczyńska zdrowie medycyna kampania społeczna
Millennialsi nie marzą o "wyścigu szczurów" Praca na etacie, w dużej międzynarodowej firmie, dająca czas na prywatne pasje i odpoczynek, bez ambicji awansowania na kierownicze stanowisko - taki obraz pokolenia Millenialsów wyłania się z raportu firmy doradczej Deloitte. Zobacz więcej na temat:
Jak kształtować przyszłych liderów? Według badań Deloitte, pokolenie Millenialsów uznaje przywództwo za najważniejszą kompetencję w biznesie. Jednocześnie większość uważa, że pracodawca nie rozwija w nich tej kompetencji w wystarczającym stopniu. Zobacz więcej na temat: Czwórka biznes
Co wpływa na decyzje zakupowe Millenialsów? Kim są millenialsi? Według większości źródeł są to osoby urodzone między 1980 a 2000 rokiem. Okres ich dorastania i kształtowania się świadomości przypadł więc na przełom tysiącleci. W Polsce stanowią ok. 30 proc. społeczeństwa. Jak podejmują decyzje zakupowe, czym się kierują wybierając konkretne produkty, jakie wartości są dla nich ważne i jak ich postawy rzutują na rynek spożywczy? - wyjaśnia Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries. Zobacz więcej na temat: handel
Jak millenialsi zmieniają rynek pracy? To 18-33-latkowie, skoncentrowani na pracy, ale stawiający na elastyczne warunki zatrudnienia i ceniący życie osobiste. Millenialsi oczekują od pracodawców trzech rzeczy. Zobacz więcej na temat: praca rynek pracy pracownicy Błażej Prośniewski
Pokolenie Y stawia na ekonomię dostępu Zacznijmy od wyjaśnienia czym jest ekonomia dostępu, zastępującą coraz częściej ekonomię współdzielenia. Zobacz więcej na temat: praca
Millenialsi nie chcą stać przy garach Millenialsi nie lubią poświęcać dużo czasu na gotowanie. Jednocześnie chcą jeść zdrowo i tracą zainteresowanie mięsem na korzyść warzyw i owoców. Zobacz więcej na temat: pracownik
Millenialsi lubią nowości i produkty regionalne Millenialsi zainteresowani są produktami regionalnymi, rzemieślniczymi i zwracają uwagę na to, co jedzą. Ważne jest też skąd pochodzą produkty i dobrze, aby były polskie, ale są też otwarci na nowości, także te, które przychodzą z zagranicy. Zobacz więcej na temat: żywność
Pokolenie millenialsów będzie napędzać handel internetowy Pokolenie millenilasów napędza rynek e-commerce. Szacuje się, że jego wartość przekroczyła 36 mld zł. Dynamika wzrostu sprzedaży w zależności od segmentu może sięgnąć blisko 100 proc. Mocno zyskuje sprzedaż elektroniki, AGD, a także artykułów spożywczych i odzieży. Klienci stopniowo przechodzą na urządzenia mobilne. To powoduje wzrost zapotrzebowania ze strony e-sklepów na zasoby informatyczne, a także na ich ochronę. Zobacz więcej na temat: zakupy w internecie zakupy online zakupy w sieci