Polskie Radio
Section05
millenialsi

Co wpływa na decyzje zakupowe Millenialsów?

Kim są millenialsi? Według większości źródeł są to osoby urodzone między 1980 a 2000 rokiem. Okres ich dorastania i kształtowania się świadomości przypadł więc na przełom tysiącleci. W Polsce stanowią ok. 30 proc. społeczeństwa. Jak podejmują decyzje zakupowe, czym się kierują wybierając konkretne produkty, jakie wartości są dla nich ważne i jak ich postawy rzutują na rynek spożywczy? - wyjaśnia Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.
Zobacz więcej na temat:  handel millenialsi

Pokolenie millenialsów będzie napędzać handel internetowy

Pokolenie millenilasów napędza rynek e-commerce. Szacuje się, że jego wartość przekroczyła 36 mld zł. Dynamika wzrostu sprzedaży w zależności od segmentu może sięgnąć blisko 100 proc. Mocno zyskuje sprzedaż elektroniki, AGD, a także artykułów spożywczych i odzieży. Klienci stopniowo przechodzą na urządzenia mobilne. To powoduje wzrost zapotrzebowania ze strony e-sklepów na zasoby informatyczne, a także na ich ochronę.
Zobacz więcej na temat:  zakupy w internecie zakupy online zakupy w sieci millenialsi