Polskie Radio
Section05

millenialsi

Prawdziwe oblicze pokolenia Z. Krzywdzące stereotypy kontra rzeczywistość

Roszczeniowi małolaci, którym nie chce się pracować – takie niemiłe, wręcz brutalne opinie można usłyszeć o pokoleniu Z, czyli osobach urodzonych po 1998 roku. Czy naprawdę tacy są? Co sami myślą o sobie i o innych generacjach? Na te pytania kompleksowo odpowiada nowy raport.
Zobacz więcej na temat:  społeczeństwo pokolenie z raport badanie badanie raport rynek pracy influencer praca rozwój osobisty zarobki pieniądze zdrowie psychiczne Robert Grzędowski Trójka

Iwona Skv: moja nadchodząca płyta to mój flirt z różnymi gatunkami muzyki elektronicznej [WIDEO]

Za artystycznym pseudonimem Iwona Skv skrywa się Iwona Skwarek, połowa elektronicznego duetu Rebeka. Singiel "Haiku" zapowiada jej solową płytę, którą usłyszymy już w czerwcu. W rozmowie z Ulą Kaczyńską Iwona przyznaje, że ta płyta to jej flirt z różnymi gatunkami muzyki elektronicznej. 
Zobacz więcej na temat:  Czwórka MUZYKA Ula Kaczyńska Iwona Skv Alternatywa elektronika Rebeka pokolenie z

"Nie rozumiejąc niedostatku, żyją chwilą". Ekspert o wpływie milenialsów na branżę turystyczną

- Osoby urodzone w latach 90., nie rozumiejąc niedostatku, żyją chwilą. Stąd też cały czas obserwujemy tendencję do wyjazdów i wydawania pieniędzy. (...) To jest dobre zarówno dla gospodarki, jak i dla sektora turystycznego. Pieniądze, które zostały przez młodych zarobione, są wydawane na dobra wyższego rządu - np. na wyjazdy świąteczne czy zabawy sylwestrowe - skomentował na antenie Polskiego Radia 24 ekspert ds. ekonomii i turystyki Adam Karpiński.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 POLSKA turystyka społeczeństwo podróże

Co wpływa na decyzje zakupowe Millenialsów?

Kim są millenialsi? Według większości źródeł są to osoby urodzone między 1980 a 2000 rokiem. Okres ich dorastania i kształtowania się świadomości przypadł więc na przełom tysiącleci. W Polsce stanowią ok. 30 proc. społeczeństwa. Jak podejmują decyzje zakupowe, czym się kierują wybierając konkretne produkty, jakie wartości są dla nich ważne i jak ich postawy rzutują na rynek spożywczy? - wyjaśnia Michał Maciejewski, strategy director w agencji Pitted Cherries.
Zobacz więcej na temat:  handel

Pokolenie millenialsów będzie napędzać handel internetowy

Pokolenie millenilasów napędza rynek e-commerce. Szacuje się, że jego wartość przekroczyła 36 mld zł. Dynamika wzrostu sprzedaży w zależności od segmentu może sięgnąć blisko 100 proc. Mocno zyskuje sprzedaż elektroniki, AGD, a także artykułów spożywczych i odzieży. Klienci stopniowo przechodzą na urządzenia mobilne. To powoduje wzrost zapotrzebowania ze strony e-sklepów na zasoby informatyczne, a także na ich ochronę.
Zobacz więcej na temat:  zakupy w internecie zakupy online zakupy w sieci