X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Polskie Radio
Section05
konsument

Co zrobić, gdy zawiedzie nas kosmetyczka lub fryzjer?

Zrobiło się ciepło, świeci słońce, każdy z nas chce pięknie wyglądać, odwiedzamy zatem salony piękności, kosmetyczki i fryzjerów, i nie dotyczy to tylko pań, bo także panowie coraz częściej są klientami takich placówek. Ważna zasada: usługi kosmetyczne i fryzjerskie także podlegają reklamacjom - przypomniała w Pogotowiu konsumenckim w Polskim Radiu 24 Małgorzata Cieloch z Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
Zobacz więcej na temat:  konsument Sylwia Zadrożna

Jak nie zgubić się w świecie nowoczesnych technologii?

Do 2030 roku 9 na 10 Polaków będzie mieć smartfona. 55 procent Polaków jest zainteresowanych korzystaniem z nowych technologii. 27 procent chce płacić zbliżeniowo - zegarkami albo opaskami. W Polsce mamy 10 fabryk, gdzie powstają najnowszej generacji telewizory, piekarniki, lodówki, pralki, zmywarki oraz okapy - inteligentne urządzenia. To dobrze, ale z drugiej strony świat ten niesie ze sobą zagrożenia, szczególnie w kwestii ochrony naszej prywatności - mówili goście Pogotowia konsumenckiego w Polskim Radiu 24.
Zobacz więcej na temat:  Sylwia Zadrożna aplikacje konsument

UOKiK chce chronić konsumentów seniorów

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów chce chronić starsze osoby przed firmami, które naciągają je na zakup drogich zestawów garnków, koców czy urządzeń paramedycznych. Towary te sprzedawane są z reguły po drastycznie zawyżonych cenach. Dodatkowo pozbawione są właściwości opisywanych w czasie sprzedaży. Firmy wykorzystują łatwowierność i nieznajomość prawa konsumenckiego. O prawach konsumentów mówili w audycji Rządy Pieniądza Andrzej Sadowski, (Centrum im. Adama Smitha), Aleksander Łaszek (Fundacji Obywatelskiego Rozwoju) oraz Kazimierz Krupa (Kancelaria Drawbridge).
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 prawa konsumenta UOKiK konsument finanse starość senior