X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
Polskie Radio
Section05
telefony komórkowe

Praktyki nieuczciwych operatorów telefonicznych

Nawet 30 tys. osób z całego kraju mogli oszukać nieuczciwi akwizytorzy nakłaniający głównie seniorów do zmiany dostawcy prądu, usług telekomunikacyjnych czy zawarcia umowy na usługi telemedyczne. O tym, jak się przed tym bronić i co zrobić, by ustrzec przed tym procederem osoby starsze, mówili w Pogotowiu Konsumenckim Mateusz Sokołowski (Federacja Konsumentów) i Paweł Kucharczyk (Urząd Komunikacji Elektronicznej).
Zobacz więcej na temat:  operatorzy telekomunikacja telefony komórkowe konsument

11 wskazówek, by przedłużyć czas pracy baterii

Telefon komórkowy służy nam dziś nie tylko do wykonywania połączeń i wysyłania smsów, wymagamy od niego, by łączył nas z siecią, robił wyraźne zdjęcia, umożliwiał słuchanie muzyki, wyznaczał najlepszą trasę, a przede wszystkim, by działał jak najdłużej. Dzięki kilku prostym sposobom jest to możliwe!
Zobacz więcej na temat:  STYL ŻYCIA smarfon telefony komórkowe aplikacje mobilne bateria ładowarka powerbank energia

Dwóch operatorów nie dostosowało cenników roamingowych

Z informacji rzędu Komunikacji Elektronicznej wynika, że Virgin Mobile i Lycamobile nie dostosowały jeszcze swoich cenników do unijnych przepisów. Tylko czterech operatorów poprawnie wdrożyło nowe zasady działania roamingu w Unii Europejskiej, znane też jako Roam Like At Home. O zmianach w roamingu w UE mówił w Polskim Radiu 24 Łukasz Puchała z UKE.
Zobacz więcej na temat:  Polskie Radio 24 telefony komórkowe telekomunikacja mobilna telekom

Roaming: operatorzy wolą kary niż mniejsze zyski

Od 15 czerwca 2017 roku osoby podróżujące po Unii Europejskiej powinny móc telefonować, wysyłać SMS-y i korzystać z Internetu bez żadnych dodatkowych opłat, uiszczając jedynie stawki krajowe za połączenie. Jednak z grona polskich operatorów telefonii komórkowej tylko jeden zdecydował się na podejście literalne do wdrożenia przepisów i zniesienia opłat za roaming.
Zobacz więcej na temat:  Sylwia Zadrożna Elżbieta Szczerbak Karolina Mózgowiec UOKiK telekomunikacja mobilna telekomunikacja telefony komórkowe opłaty roaming UE GOSPODARKA